Uşak'ta 64 bin 344 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Uşak'ta 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sona ererken, Hasibe ve Mazhar İlkokulu’nda düzenlenen yıl sonu töreninde öğrenciler karnelerini protokol üyelerinin elinden aldı.
Yayınlanma:
Kent merkezindeki Hasibe ve Mazhar İlkokulu'nda eğitim öğretim yılı kapanış töreni düzenlendi.
Törene, Uşak Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, CHP Uşak Milletvekili Ali Karaoba, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, Uşak Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Demir ve İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel katıldı.

Katılımcılar, öğrencilere karnelerini ve hediyelerini verdi.

Öğrencilerle sohbet eden Vali Vekili Balcıoğlu, tatilde kitap okumaları tavsiyesinde bulundu.