Başkan Yalım’dan Futbolculara Moral
Uşak belediye başkanı Özkan Yalım Alagöz Iğdır maçını 6-1 kaybeden Uşaksporlu futbolcuları teselli ederek ‘üzülmeyin canınızı sıkmayın, sezonu bitirin dedi.
Yayınlanma:
Maç sonrası soyunma odasına şimdiki kulüp başkanı Serhat Pekmezci ile giden belediye başkanı Özkan Yalım’önümüzdeki sezon güzel şeyler olacak.Sabredin kalan 4 maçınızı tamamlayın’şeklinde moral verdi.
Kaynak:Haber Merkezi