Başkan Yalım’dan Futbolculara Moral

Uşak belediye başkanı Özkan Yalım Alagöz Iğdır maçını 6-1 kaybeden Uşaksporlu futbolcuları teselli ederek ‘üzülmeyin canınızı sıkmayın, sezonu bitirin dedi.
Başkan Yalım’dan Futbolculara Moral

Maç sonrası soyunma odasına şimdiki kulüp başkanı Serhat Pekmezci ile giden belediye başkanı Özkan Yalım’önümüzdeki sezon güzel şeyler olacak.Sabredin kalan 4 maçınızı tamamlayın’şeklinde moral verdi.

Kaynak:Haber Merkezi