Ayvalıkgücü Eskişehir'de canını zor kurtardı
TFF 3. Lig 4. Grup’ta mücadele eden ve Uşakspor’un da yer aldığı grupta, Play-Off 2. Tur heyecanı olaylı sona erdi.
İlk maçta sahasında Eskişehirspor’u 2-0 mağlup ederek önemli avantaj elde eden Ayvalıkgücü Belediyespor, rövanş karşılaşmasında deplasmanda 0-0 berabere kalarak adını finale yazdırmayı başardı.
Eskişehir Atatürk Stadyumu’nda oynanan mücadelede, tansiyon özellikle karşılaşmanın son dakikalarında yükseldi.
Finale yükselme umutlarını tüketen Eskişehirspor’da bazı futbolcuların sinirlerine hakim olamayarak rakip oyunculara sert müdahalelerde bulunduğu görüldü.
Yaşanan gerginlik sonrası hakem Ahmet Deniz Canoruç, Eskişehirspor'dan Elias Durmaz'a ve Akın Akman'a kırmızı kart gösterdi.
Karşılaşmanın bitiş düdüğünün ardından ise saha adeta karıştı.
Finale yükselmenin sevincini yaşayan Ayvalıkgücü Belediyespor futbolcularına, Eskişehirspor futbolcuları, kulüp çalışanları ve teknik heyetten bazı isimler fiziksel müdahalede bulunduğu görüldü.

Güvenlik güçlerinin müdahalesiyle olaylar güçlükle kontrol altına alınırken, yaşanan arbede sırasında bazı Ayvalıkgücü Belediyespor futbolcularının darp edildiği gözlemlendi.

Olaylar spor kamuoyunda geniş yankı uyandırırken, karşılaşma sonrası yaşanan görüntüler sosyal medyada da büyük tepki çekti.