Muğla'da orman yangını kontrol altına alındı
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahaleyle kontrol altına alındı.
Yayınlanma:
Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.
Havadan 3 helikopter ve 1 uçakla, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilen yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışması başlatıldı.
Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.