Uşak Fen Lisesi’nden sanat dolu gece
Uşak Fen Lisesi öğrencileri, hazırladıkları resim sergisi ve müzik dinletisiyle sanat dolu bir programa imza attı.
Yayınlanma:
Uşak Fen Lisesi tarafından düzenlenen “Resim Sergisi ve Müzik Dinletisi” programı yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Programa İl Millî Eğitim Müdürü Halil Yücel de katıldı. Etkinlik kapsamında öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserlerden oluşan resim sergisinin açılışı yapıldı. Sergide yer alan çalışmaları tek tek inceleyen Halil Yücel, öğrencileri başarılarından dolayı tebrik etti.

Programın devamında Atatürk Kültür Merkezi’nde öğrenciler tarafından hazırlanan müzik dinletisi gerçekleştirildi. Öğrencilerin seslendirdiği eserler öğretmenler ve veliler tarafından ilgiyle takip edildi.
